ik heb dit jaar 6000euro minder verdient dan vorig jaar (2010)krijg dan belasting terug en hoeveel ?

ik heb in deze peroide ook een uitkering gehad van 1 maand van het uvw en daarna ben ik een stuk minder gaan verdienen

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt het beste de belastingdienst bellen en je vraag stellen. Zij kunnen je uitleggen hoe het zit en misschien ook adviseren hoe of wat. Of kijk eens op de website van de belastingdienst.

Als je geld terug wilt krijgen van de belasting moet je investeren in een erkend goed doel. Goede doelen zijn namelijk belasting aftrekbaar ^^, maar je moet het wel kunnen aantonen. Maar je betaalt idd. belasting over je inkomen, dus de kans is zeer klein dat je iets terug krijgt! Het systeem werkt namelijk zo: Je hebt een aantal punten die aftrekbaar zijn van de belasting, hierdoor krijg je geld van de belasting. Van dit geld wordt wel weer je verschuldigde belasting afgehaald!! En als jij dus geen geld kunt aftrekken van de belasting, dan kun je ook geen geld terug verwachten. Op de site van de belastingdienst kun je nagaan wat de verschillende aftrekbare posten zijn! Veel succes

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100