Het lijkt mij het beste om contact op te nemen met de Belastingdienst,die behoren duidelijk advies en uitleg te geven.
Wil je dit niet doen,bekijk dan onderstaande link.

Succes

Groeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Inkomsten uit auteursrechten genieten vanaf 2008 van een belastingstarief van 15 %. De wet beschouwt ze als roerende inkomsten, onderworpen aan een bevrijdende roerende voorheffing van 15%. De betalende opdrachtgever moet de voorheffing vanaf januari 2009 inhouden en doorstorten aan de fiscus.