wanneer krijg ik het geld van de belastingdienst? ik heb vorig week de brief met bevestiging voor mn rekeningsnummer eruit gedaan.

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb dus vorige week de brieven eruit gedaan. voor de voorlopige aanslag van `09 en `10. kan ik het deze week nog krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je de beide voorlopige aanslagen binnen hebt en het enige wat er aan schort is het bankrekeningnummer dan moet het met 14 dagen geregeld zijn.
Maar je hebt in je aangifte toch ook je bankrekeningnummer al vermeld.
Dan is het vreemd dat de Belastingdienst er nogmaals naar zou vragen.
Bel morgenochtend 0800-0543 en vraag of het goed zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hoeft je nummer niet in te vullen, mag wel