Wanneer krijg je belastingteruggave?

Wie heeft zijn belastingteruggave al gehad? Vorig jaar kreeg ik het rond half mei...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (5)

de belastingdienst is vanaf afgelopen maandag begonnen met teruggave en hoopt voor 18 juni het afgerond te hebbenals je tenminste voor 1 april hebt ingestuurd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De betalingen zijn al gestart.
Al wil dit nog weinig zeggen.
Heb het zelf wel eens pas eind september gekregen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb vandaag mijn teruggave ontvangen, dus het kan best snel zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe eerder je bent geweest met het indienen van je aangifte inkomstenbelasting (2010) hoe eerder je je aanslag krijgt. Ik heb de mijne al binnen (is al bijna op..)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kreeg gisteren de brief, gedateerd 16 mei (sja) over de voorlopige aanslag, met het verhaal dat het nog niet definitief is en dat het bedrag dus nog kan veranderen dan wel teruggevorderd kan worden (of hoger kan worden natuurlijk).
Ik ken wel mensen die het bedrag al op de rekening hebben.