wat is het tarief voor de bouw is het 6% of 19% en per wanneer wordt het weer 19%

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Voor huizen van voor 1930 is het volgens mij 6%
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Particulieren die hun woning laten renoveren of verbouwen hoeven vanaf 1 oktober 2010 nog maar 6% btw te betalen over het arbeidsloon. Dit is één
van de nieuwe maatregelen om de woningmarkt vlot te trekken. De regeling loopt 1 juli 2011 weer af.
12 jaar geleden
Het is nu 6%, de regeling loopt tot 1 juli 2011, zie de bron.