Hoe lang duurt het voordat ik een nieuwe beschikking toetsinginkomen krijg?

Ik heb een beschikking toetsing inkomen nodig, dus die heb ik vandaag opgehaald bij de belasting.
Nu zag ik dat die niet meer klopte, en dus heb ik deze inmiddels al gewijzigd via internet.
Hoe lang duurt het nu voordat ik een nieuwe beschikking krijg? Want ik heb wel met spoed een actuele nodig, en ik ben bang dat de belasting niet zo snel is.
Iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom denk je dat je een toetsing inkomen nodig hebt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ik meerdere brieven heb waarin staat dat ik een kopie daarvan moet bijvoegen.

Antwoorden (1)

Volgens de website Toeslagen duurt het 8 weken, maar ik weet niet of dat ook de realiteit is.