Zwartwerken tegengaan

Ik werk in een bedrijf dat door de crisis is getroffen , maar wat blijkt : er zijn mensen ontslagen en nu er weer een beetje werk is wordt er nu een gepensioneerde persoon op getrommeld die zwart betaald wordt.Wat kan ik daar aan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft u onomstotelijke bewijzen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een vreselijk misdrijf ook, iemand die van een aow"tje rond moet komen die een paar euro bij verdient. Zorg dat je baas iemand in dienst neemt en weer in de crisis komt, kunnen jullie misschien straks samen met die ouwe man ergens zwart nog wat verdienen als hij failliet is :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan gewoon de FIOD bellen voor dit soort dingen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@Mokummer: iemand die van een aow'tje rond moet komen? Waar staat dat? Dat verzin je er zelf bij!

Antwoorden (2)

aangeven op meldmisdaadanoniem.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem contact op met een vakbond als FNV en CNV. Ik denk ook dat een partij als de SP graag naar jouw verhaal luistert.