hoelang duurt het voordat ik het geld krijg nadat ik de brief van de voorlopige aanslag heb gehad?

ik heb de voorlopige aanslagbrief al sinds 16 februari 2011

Toegevoegd na 20 uur:
ja het is ook over 2009 maar er staat dus een bepaald bedrag te ontvangen, alle gegevens kloppen verder, alleen is mij niet duidelijk hoelang het gaat duren voordat ik het geld daadwerkelijk op mijn rekening heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Welke datum staat er op en staat er ook op wanneer je het mag verwachten?
Staat het juiste banknummer op de aangifte en de beschikking?

Toegevoegd na 3 minuten:
Bel 0800 0543.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een voorlopige aanslag betekend meestal betalen. Maar als je geld terug krijgt is dat dus over 2009?
Dan kun je het zien op de brief wanneer het op je bankrekening wordt gestort
ronron1212
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor, vroeger gebruikte de belastingdienst de term 'voorlopig teruggaaf' als je maandelijks geld ging krijgen, tegenwoordig vegen ze terugkrijgen en betalen samen onder de term 'voorlopig aanslag'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ eenvoorlopig aanslag kan betalen zijn of ontvangen.
Ik denk dat de vragensteller een teruggaaf (in termijnen) over 2011 bedoelt.