Jaaropgave a)sociale dienst

Die heb ik dus ontvangen. Daar staat in code 1 dat loonheffingskorting toegepast is. Het gaat hier om een loonbedrag van 1850 euro wat ingehouden is door lpvv. Nu is mijn vraag waarom werd dit toegepast? Ik had verder helemaal geen bijbaantje inkomen of zoiets...?? Kan ik als alleenstaande die 1850 euro helemaal terugvorderen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is lpvv?
Wat bedoel je met inhouding loonbedrag?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Loon premie volksverzekering

Antwoorden (1)

Dit is waarschijnlijk de algemene heffingskorting. Die krijg je zolang je leeft. Daar kun je dus nooit gezeur mee krijgen, hoogstens je erfgenamen.