ik heb schuld bij de belastingdienst voor kinderopvangtoeslag kan ik dan met vakantie naar het biuten land?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (4)

De belastingdienst biedt meestal een betalingsregeling aan. Met zo,n regeling kunt u gaan en staan waar u wilt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Correct.+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik vind dit absurt. De belastingdienst om een betalingsregeling te vragen terwijl je wel geld heb om op vakantie te gaan. De omgekeerde wereld lijkt me....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kriz, je weet het hele verhaal toch niet?
Ja hoor, je kunt gewoon op vakantie gaan.
Een schuld bij de belastingdienst, mits het niet tonnen is, heeft geen invloed op een buitenlandse reis.
Heb je een regeling getroffen met de belastingdienst?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker. Maar je kunt ook overwegen om niet op vakantie te gaan en je schuld af te betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry hoor, waarschijnlijk krijg ik heel veel minnen of wordt mijn antwoord verwijderd.
Maar hoe haal je het in je hoofd om op vakantie te gaan als je een schuld hebt??? Betaal eerst je schulden! Hoe kun je een vakantie boeken, onstpanning zoeken, als je daarmee een schuld kunt aflossen?

Ik vind dit raar, blijkbaar heb je wel geld, hoe kun je dan een schuld hebben?????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat een keiharde reactie. Misschien krijgt ze de reis wel aangeboden door iemand, of betaald haar vriend het, of haar ouders. Oordeel niet te snel over iemand anders!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ook een schuld bij de belasting wat betreft zorgtoeslag en huurtoeslag. Omdat ze me aangeslagen hadden voor inkomstenbelasting voor een bedrag wat niet klopte, door veel gedoe en een boekhouder die niets goed deed, werd er zelfs beslag gelegd. Ik moest de huur en zorg toeslag allemaal terug betalen en een bedrag van 8000. Dat lukt mij niet hoor. Ik heb net op tijd een andere boekhouder gevonden die veel opgelost heeft en ik kan nu dus eindelijk weer normaal door het leven. Alles is vernietigd. Mijn schuld van 8000 bij de belasting is weg. Nu moet ik nog de huur en zorgtoeslag schuld terug draaien. En dat gaat lukken omdat de aanslag niet klopte. Zo zie je maar, nooit te snel oordelen!