De belastingdienst heeft het TJ-biljet vervangen, daardoor kan je de toelichting niet vinden op hun website. Het staat tegenwoordig gerubriceerd onder het P-formulier. Maar het is handiger om het digitaal in te vullen, want op papier duurt het veel langer voor je de teruggave zult ontvangen.
Zie: http://www.belastingdienst.nl/particulier/aangifte2010/download/
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zit die al niet bij je tj biljet? Of heb je een digitale versie?

Toegevoegd na 1 minuut:
anders even op belastingdienst.nl kijken. Suc6:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ik heb er boeken over, maar dat is waarschijnlijk veel te veel. Als je lid bent van een vakbond kun je de aangifte in laten vullen.
Ik neem aan dat het niet gaat over 2010 maar over een eerder jaar,want m.i.v. 2010 is de papieren TJ aangifte vervallen. Over 2010 maar ook over eerdere jaren kun je digitaal aangifte doen, mits je over Digid beschikt. Als je dat niet hebt kun je zonder Digid bij je vakbond terecht. Bij FNV bonden is het gratis. Ze vullen er elk jaar circa 300.000 in.

Toegevoegd na 49 seconden:
de aangiften kun je downloaden bij de belastingdienst