Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang duurt zo een betaalmiddel?

ik had een aankoop willen doen online iemand van de Budgetbeheer kon het niet betalen op de oude manier dus zijden ze mij om dit te gebruiken? ik heb dit nog niet gedaan ook had ik mijn telefoon niet bij mij om een code te ontvangen deze heb ik ontvangen maar iemand die weet tot hoe lang deze geldig is bedoel om de verkoop te sluiten of af te ronden. want ik vind niet erg veel informatie nog nooit gebruikt en is dit goed of niet?

Picture for question
Inekez1
een jaar geleden
Budgetbeheer die adviseert om uitgesteld betalen te gebruiken???
Het is dan wel handig dat de budgetbeheer adviseur je ook helpt met het proces van aanmelden bij Klarna. Het gebruik van Klarna uitgesteld betalen is een vorm van een geldlening. Je moet eerst een account aanmaken. Als je iets wil kopen en dat pas later wil betalen, wordt er eerst een kredietcheck uitgevoerd door Klarna om te kijken of het verantwoord is (voor hen en voor jou) om je de betaling voor te schieten. Voor het aanmaken van een account heb je nodig:
- email adres
- telefoon
- bankrekening
- id kaart Heb je nu al betalingsproblemen of veel leningen, dan zal Klarna je verzoek om gebruik te maken van uitgesteld betalen waarschijnlijk afwijzen. Je zult dan eerst moeten betalen voor je kunt bestellen wat je wil. En als dat kan, heb je ook helemaal geen Klarna gedoe nodig.
tinus1969
een jaar geleden
Ik begrijp je situatie niet helemaal. Je hebt budgetbeheer, dus een bewindvoerder? En die vond het goed dat je deze aankoop deed? En dat wil je nu afrekenen via Klarna?
Inekez1
een jaar geleden
Als je alsnog een Klarna account wil maken, begin dan gewoon de procedure opnieuw. Je krijgt dan een nieuwe code op je telefoon. De oude is waarschijnlijk al lang verlopen. In verband met veiligheid is zo'n code meestal 30 minuten geldig. Zorg dat je ook je id-kaart en bankkaart en inlog gegevens bij de hand hebt.
Ikhebgeenidee
een jaar geleden
@tinus1969: budgetbeheer is een veel lichtere vorm dan onder bewind staan. Bij budgetbeheer worden meestal alleen de vaste lasten betaald en mag je voor de rest over je eigen geld beschikken. Bij bewindvoering ontvangt iemand meestal weekgeld. Dat Klarna wordt aangeraden, of je nu onder budgetbeheer of bewindvoering valt, vind ik wel vreemd. Achteraf betalen kan heel duur zijn/worden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing