...oude wajong en geen arbeidsvermogen, wat houdt je dan over van ieder gewerkt uur?

..Ik hoef van het UWV niet te werken, oude wajong, en geen arbeidsvermogen...(bruto 1552,08 per maand)
Maar vraag mij wel af, stel: ik werk 24 uur in de week tegen wettelijk minimum loon , wat ga ik er dan ik inkomen op VOORUIT..??
Wilt u aub alleen reageren als u de berekening kunt maken of duiden?

een maand geleden
in: Bankieren
ronron1212
een maand geleden
Wanneer je de oude Wajong hebt is het wat moeilijker. Bij de oude Wajong zijn er 2 uitzonderingen die ingewikkeld kunnen zijn. Vraag daarom aan de arbeidsdeskundige van het UWV of hij/zij jou wil helpen bij het uitrekenen wat je terug moet betalen of over gaat houden van je loon/vergoeding.

Geef als eerste antwoord