Wanneer is het bedrag van een circulaire cheque beschikbaar op zichtrekening na het innen?

Ik heb vandaag mijn circulaire cheque laten innen op mijn zichtrekening bij belfius.
Nu stond die meteen op mijn rekening waar is het niet beschikbaar.
Er staat enkel : incasso betaalmiddel beschikbaar onder voorbehoud van effectieve inning.
De valutadatum staat op morgen, betekent dit dan dat het geld morgen beschikbaar is?

6 maanden geleden
in: Bankieren
1.6K
ronron1212
6 maanden geleden
Als de cheque door de bank is geint mogelijk wel.

Geef als eerste antwoord