Waar tegenwoordig kan ik nog 5 euro briefjes halen/pinnen?

Ik zit zelf bij de Rabobank. Maar die heeft geen vestiging meer in mijn woonplaats.

6 maanden geleden
in: Bankieren
2.4K
Amadea
6 maanden geleden
In een zeg maar volkse buurt in mijn woonplaats staat een Geldmaat die, nadat je hebt aangegeven zelf de biljetten te willen kiezen, de keuze geeft om vijfjes uit te "spuwen". Dat heb ik bij toeval ontdekt, maar misschien is er wel een methode om te achterhalen waar bij jou in de buurt er een is.

Antwoorden (1)

Je kunt met je bankpas van de Rabobank terecht bij iedere automaat van Geldmaat. Deze automaten zijn inmiddels op ruim 3800 lokaties in Nederland te vinden.
Van deze 3800+ automaten zijn ruim 200, waar je ook biljetten kunt opnemen (en kiezen) van 5 euro.
Op de website van Geldmaat is een kaart te vinden met alle lokaties van de automaten van Geldmaat. Daarin kun je ook filteren op de mogelijkheid om biljetten van 5 euro op te nemen.
Ik heb hieronder de link naar de kaart toegevoegd en de pagina met wat algemene informatie van Geldmaat.
6 maanden geleden
ronron1212
6 maanden geleden
Ook bij automaten van andere banken als die er nog staan
SentWierda
6 maanden geleden
Prima antwoord. Op de website Locatiewijzer.geldmaat.nl staat duidelijk vermeld bij welke automaten van Geldmaat óók 5 eurobiljetten beschikbaar zijn. In mijn woonplaats zijn dit twee automaten.