Mag Paypal zonder enige reden mijn rekenenig stopzetten?

Ik heb in het verleden een verdacht opname (2 keer) bij Paypal gemeld. Ik kon de degene die dat had gedaan niet vinden via zijn vermeld e-mail adres en ook geen telefoonnummer .Dit duurt al meer dan een jaar. Na veel correspondentie meld Paypal nu dat mijn rekening is opgeheven.
Wat moet ik nu doen! Paypal reageert niet op mijn vragen vragen waarom.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Bankieren
1.5K

Antwoorden (1)

Paypal mag en zal niet zonder reden je rekening stopzetten, maar is niet verplicht je deze reden te geven.
PayPal behoudt zich het recht voor om een ​​account om welke reden dan ook te sluiten en tot 180 dagen geld op je account vast te houden.
Je bent niet de enige die dit overkomt.