Kan ik met een jongerenrekening online dingen kopen zoveel ik maar wil?

Stel ik heb 700 euro op mijn rekening, en ik wil een product van 500 euro kopen, kan ik dit dan doen? dit vraag ik omdat ik een jongerenrekening heb. ik heb het dus niet over pinnen, maar bijvoorbeeld iets kopen bij een webshop online.

3 jaar geleden
in: Bankieren
3K
Amadea
3 jaar geleden
Dat hangt ervan af of jouw ouder(s) of verzorger(s) daar een limiet op gesteld hebben, zolang jij nog geen 18 bent.
VraagAntwoord66
3 jaar geleden
Precies wat Amadea zegt

Antwoorden (1)

Dat ligt eraan bij welke bank en je leeftijd. Bij de ING bijvoorbeeld kun je tot 16 jaar niet online betalen en daarna is er een online limiet van €250.
Bij de ABN-AMRO is het instelbaar door de ouders of online betalen mogelijk is en voor hoeveel. De standaardinstelling hiervan kan ik niet terugvinden.