Niet als dat tevens in Nederland is. Maar ben je in een buitenland - vooral in een heel ver weg - dan moet je heel goed opletten bij welke bank de minste kosten berekend worden.
2 jaar geleden
Op dit moment niet. het is gratis.
Vanaf 1 september kost het wel geld: het gaat geld kosten zowel in Nederland als in het buitenland. Gratis blijft wel geld opnemen in Nederland bij de eigen bank en bij de Geldmaat
Bron: Rabobank.
2 jaar geleden
SimonV
2 jaar geleden
Geldmaat beheert geldautomaten van ABN AMRO, ING en Rabobank. Dus die blijven gratis.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Geldmaat
SentWierda
2 jaar geleden
@SimonV. Dat staat in het antwoord.
SimonV
2 jaar geleden
Ik geef enkel de betekenis van Geldmaat. Dat zal niet voor iedereen duidelijk zijn.
SentWierda
2 jaar geleden
@SimonV. Dat is zo. Dank!
SimonV
2 jaar geleden
In ieder geval plus voor je antwoord (en waarschuwing).
erotisi
2 jaar geleden
Bron gevonden. Het gaat dus inderdaad 75 eurocent kosten voor pinnen bij andere bank:
https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2388172-oproep-dnb-houd-contant-geld-bereikbaar-en-bruikbaar