Is geld overschrijven binnen je eigen rekening altijd gratis?

Dus van betaal naar spaar of andersom. Is er nog een limiet aan hoevaak dit mag?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Bankieren
1.4K
MasterSword
3 jaar geleden
Nooit uitgetest, maar ik denk dat het wel onbeperkt is. Bank geeft wel aan dat je het maximale limit hebt bereikt met overmakingen.
( Je kunt deze vraag beter stellen aan je bank. )

Antwoorden (2)

Ik doe dat regelmatig omdat ik niet veel geld op mijn betaalrekening wil hebben staan. Ik heb daar nooit voor hoeven te betalen en voor zover ik weet zit daar ook geen limiet aan.
Dat is de ABN AMRO.
Toegevoegd op 08 oktober 2020 17:29: tekst
3 jaar geleden
bij rabo vgm niet, maak geregeld meerdere keren geld over naar mn eigen spaarrekening of andersom,. nooit problemen mee gehad