mijn andere rekeningnummer gebruiken,terwijl ik onder bewindvoering sta,en niet die van hun,Mag dat?

Ik en mijn man staan onder bewindvoering (t/m februari)Mijn man heeft inkomen,ik op moment
niet.maar wil wel weer graag aan het werk.Is het mogelijk ,dat de loon van mijn man op de rekening komt van de bewindvoering en die van mij,op onze andere rekening,of komen daar problemen van?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Bankieren
3.1K

Antwoorden (1)

Jullie beide inkomen zal worden gebruikt om de schulden af te lossen en dat jij gaat werken houdt in dat er meer geld binnen komt dus meer betaald kan worden. Nee je mag je inkomen niet verzwijgen en stiekem op een andere rekening laten storten.
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dank je voor de informatie ronron1212
tinus1969
4 jaar geleden
En als je het toch verzwijgt, en het wordt ontdekt, word je uit de WSNP gegooid - en dan heb je meer schulden en meer problemen.