Ik zou graag de stand van m'n rekening doorgeven via screenshot maar dat lukt niet hoe dan doen?

Ze vragen regelmatig om de stand van m'n belfius rekening dus lijkt het mij eenvoudig om dat te doen via screenshot, maar dat lukt niet ivm privecy! Maar het is toch MIJN rekening en MIJN privacy! Hoe kan ik dit oplossen? Thanks.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Bankieren
3.1K
Ritsuka
4 jaar geleden
Aan wie wil je dit doorgeven?
Je hebt het over de internetbankieren app op je telefoon gok ik? Je verhaal is wat onduidelijk.
Kun je op een computer inloggen?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Maak er een foto van met een ander apparaat en mail die naar jezelf en sla hem op.

Antwoorden (1)

Als je de Belfiusrekening ook via een pc kunt benaderen, kun je wel een screenshot maken.
Anders zul je als bewijs een afschrift moeten downloaden:
https://www.belfius.be/retail/nl/zelf-bankieren/diensten/elektronische-documenten/elektronische-afschriften/index.aspx