Stel iemand heeft dinsdag avond geld overgemaakt maar zijn bank is ABN en de mijne ING hoe lang duurt het dan voor ik het geld ontvang?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Bankieren
2.2K

Antwoorden (2)

Mijn ervaring is binnen 1 - 2 uur
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Na 14.30 overboeken naar een andere bank, betekent bij ABN de volgende werkdag op de rekening. Stort je het voor 14.30, is het dezelfde dag nog. Zie schema op bron pagina.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Maar het geld afkomstig van ABN.