er is vrijdagnacht (zaterdagnacht ) geld naar mij overgemaakt vanaf abn naar ing ik heb nog niks binnen kan dat kloppen ?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Bankieren
2.1K

Antwoorden (1)

In het weekend wordt er geen geld overgeboekt, pas op zondagnacht.
Van ABN-Amro naar de ING duurt vaak een dag langer dan normaal, dus morgen zou je het geld binnen kunnen hebben.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het kan tot 10 werkdagen duren voordat het 'verwerkt' is.
In de praktijk gaat het veel sneller. Als het binnen dezelfde bank gebeurt, staat het binnen een uur vaak op je rekening. Anders een dag later.
mayhem
6 jaar geleden
Dat klopt van de ene naar de andere bank duurt tenminste 1 "werkdag".
Betaal je via app van bank naar bank is het meestal de zelfde dag al overgeschreven.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
ja dat kan kloppen. vergeet niet dat we een extra zondag hadden, namelijk nieuwjaarsdag.
waarschijnlijk staat het er morgen wel op.
SimonV
6 jaar geleden
Dit was een vraag van 12 juni. Het zal er nu wel op staan...