Waar wordt zo min mogelijk vuurwerk afgestoken?

Ik woon zelf in de stad en in de buurt waar ik woon wordt veel vuurwerk afgestoken. Ik heb het er niet zo op. Ik zoek voor volgend jaar een plek waar ik tussen oud en nieuw kan blijven waar het wat rustiger is. Hebben jullie tips?

Amadea
4 jaar geleden
In Apeldoorn, want als het goed is heeft die plaats volgend jaar een algemeen vuurwerkverbod.
Ritsuka
4 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met een bungalow op een vuurwerkvrij park
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
ga naar de gemeente en vraag waar vuurwerkvrije zone's zijn. daar mag namelijk GEEN vuurwerk worden afgestoken

Antwoorden (1)

Op diverse plaatsen , zoals bij bungalowparken of waar vakantiehuisjes verhuur is, kan je vuurwerkvrij de laatste dagen en de jaarwisseling doorbrengen.
Bovendien zijn er plekken waar ook je huisdier welkom is.
Behalve in Nederland , o.a. op Texel , zijn ook in België, Duitsland en Luxemburg vuurwerkvrije parken te vinden.
https://www.vakantiehuis-omheinde-tuin.nl/vuurwerkvrij-vakantiepark-of-vakantiehuisje/