Surprise voor meisje van 13?

het meisje is 13
maar ik weet niks om te maken voor haar met surprise
het moet iets simpels zijn
ze houd van sieraden en mode enz.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.9K

Antwoorden (10)

Een arm met een hand van papier mache maken met daar omheen armbanden en ringen,In de arm verstop je het cadeautje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
maak van een klein doosje met deksel een sieraden-opbergdoos-beplak de doos met een zacht stofje-doe er kleinere doosjes in waar je bijvoorbeeld wat in verpakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haal bij de Xenos ofzo een blanco (sieraden-)kistje en versier die leuk en doe daar het cadeautje in. Het kistje kan ze altijd nog gebruiken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.kidsplanet.nl/planet/show/id=855139/contentid=515330

veel keuze uit verschillende surprises!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben net toevallig op dit moment bezig met een gipsen hand met bijna het zelfde doel ; deze moet in het verband ivm een gebroken duim (die inmiddels overigens ook echt van het gipsen handje afgebroken is, dus dat wordt weer effe lijmen straks).

Nodig :
modelgips (Praxis ofzo)
1 rubberen handschoen (apotheek, ongeveer en duppie)
1 koker van ongeveer 15 cm doorsnee (bijvoorbeeld ene stuk van ca. 5-10 cm uit een petfles)
Steuntjes.

Handschoen over de ring spannen. Gips aanmaken (ca 1 op 1, niet te dik niet te dun) en in de handschoen gieten, de ring op twee steuntjes 'steunen' en een paar uur laten drogen.

Het aldus ontstane handje kun je eerst schilderen en eventueel lakken. Sieraden kun je er omheen hangen (verpakt natuurlijk), je kunt er een arm aan maken (kartonnen koker en papier of een mouw van een oud kledingstuk) waar je de kadootjes in doet, maar je kunt natuurlijk ook het pakje meegieten met het gips. (Dikke lol).

Heel erg simpel en ook heel snel klaar, als je de wachttijd (een nacht ofzo) niet meerekent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk idee :) +1
De meeste meisjes van 13 jaar zijn ook wel mobieltjesgek.

Wat ik mijn nichtje eens heb gegeven is een beltegoed die ik had verpakt in een reuzenmobiele telefoon. Daarvoor had ik een supermarktdoos beplakt en daarop een toetsenbordje en een schermpje gemaakt die ik had uitgeprint en opgeplakt met op het 'schermpje': "Nieuw bericht van Sint" : en dan daarop het sinterklaasgedichtje als was het een sms bericht. In de doos zelf zat dan het kadootje.

Het was wel even werk maar het kostte verder bijna niets, behalve het beltegoed en een beetje papier en lijm, maar het was een echt succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
koop gewoon een doe-het-zelf sieradenbox dan kan ze ermee bezig zijn ze zal het vast leuk vinden;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben zelf ook 13. Ik zou alles leuk vinden om te krijgen maar als je van mode houd kan je bijvoorbeeld een jurkje uit karton snijden 2 keer. Je verft het. zet het neer en plak aan de ene kant het stuk karton en aan de andere kant. verf het karton mooi en KLAAR!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand heeft een keer heeeel veel plastic tassen van verschillende kledingwinkels aan elkaar gebonden bij de handvaten en gevuld met snippers. Een ramp om je cadeau in te vinden, en makkelijk te maken! Het zag er ook heel leuk en kleurrijk uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mischien kan je een grote armband maken van weet ik veel wat en dan stop je er wat in (en je versiert het met een gedicht)