Wanneer vieren mensen die op 29 februari geboren zijn hun verjaardag?

(In niet-schrikkeljaren.)
Meestal op 28 februari, of op 1 maart?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
6K

Het beste antwoord

Mijn oma was jarig op 29 februari, zij vierde het de dag na 28 februari. Meestal 1 maart dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
echt zielig voor je oma

Andere antwoorden (8)

De meesten waarschijnlijk op 1 maart.
13 jaar geleden
Dat ligt er aan op welke dag het valt. Kan me voorstellen dat men het weekend prefereert voor het vieren van een verjaardag, ongeacht of dat nou 28 februari of 1 maart is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gewoon op 29 februari natuurlijk! want dan ben je jarig! dan heb je de probleem dat je minder vaak de kadoos krijgt, maar dan kan je wel langer sparen voor de feest en dat jhe daarna weer de nieuwe bank kan kopen en de glazen enzo, en de plafond witten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou niet telkens 3 jaar willen overslaan hoor, ik zou het elk jaar willen vieren.
Mensen die op 29 februari geboren zijn vieren dit meestal op 28 februari of 1 maart of ze wachten 4 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het weekend, omdat dan de meeste mensen vrij zijn. Dus op zaterdag of zondag zo dicht mogelijk in de buurt van de werkelijke verjaardag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat mag iedereen voor zichzelf beslissen, of je oduers. mAar voglens mij vieren de meeste mensen het op 1 maart, want dat is toch de dag na 28 februari!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een collega van mij die op die dag jarig is viert het altijd op 1 maart in niet-schrikkeljaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind de 28ste das dan wel nog je maand