Is de gram van kruit bij vuurwerk die is aangegeven per doosje of per stuk?

Bijvoorbeeld hier:

Artikel nr.
Kruit gewicht
60 gram
De nieuwste Thunderking met de hardste knal van Nederland en titaniumboeket. Deze mortieren zijn verpakt in doosje à 6 stuks. Bestel Thunderking 2.0 online bij Vuurwerkexpert!

Kruitgewicht: 60 gram
Afmetingen: 17 x 5 x 2 cm
Hoogte: +/- 25 m.
Duratie: +/- 3 sec.
Inhoud: 6 stuks
Merk: PyroPower

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Deze worden ook verkocht per 50 (bulkpack) En zijn dan heel goedkoop ;)

Antwoorden (1)

Het kruitgewicht geeft het totaal aan van gebruikt kruit in het artikel. Zestig gram kruit en er zitten zes exemplaren in het artikel, dat betekent dus dat ze per stuk 10 gram kruit bevatten.
Amadea