Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je het beste doen op de Koninginnenacht?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De spulletjes die je gekocht hebt nog even bekijken en dan lekker slapn!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je een feestbeest bent dan ga je de kroeg in : en zo niet dan eerst op gv en dan slapen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Lekker slapen ergens buiten de stad waar het rustig is ;-)
Vroeger was (de oorspronkelijke) Koninginnenach leuk, maar tegenwoordig is het voornamelijk een heel fout feest waar fatsoenlijke mensen niet meer dood gevonden willen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Onfatsoenlijke wel dan? ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijkbaar ; er komt altijd wel iets van volk op af.
Hetzelfde als op elke andere nacht: slapen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fun hebben.
Zo lang 't maar niet ten koste van anderen is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je zelf het liefste wilt. dat kan ik niet ruiken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
naar voorbijgeraas van brommers luisteren
(als je daarvan niet kunt slapen)

dat is namelijk hier vaak het geval.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker een feestje bouwen met vrienden, of een plek in de buurt, zoals dat hoort op dat soort dagen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Koninginnenacht wordt in veel steden uitbundig gevierd, maar ik vindt persoonlijk Koninginnedag toch iets leuker, om lekker vroeg naar het centrum van de stad te gaan, rondstruinen langs de marktjes en op z'n tijd ontspannen op een terras (als je een plekje kan veroveren).
Dus ik ga Koninginnenacht redelijk op tijd naar bed (lukt niet altijd door alle gezelligheid) zodat ik de Koninginnedag lekker wakker van het feest kan genieten!
Veel plezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vast je stekkie veroveren voor de vrijmarkt, als je daar wilt staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al je spulletjes gaan stallen en prijzen en inpakken,maar je kunt ook vroeg naar je nest gaan en heel vroeg opstaan is je dag ook langer en verkoop je meer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ZUIPEN & BALLEN :D
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk kun je het beste doen waar je zelf zin in hebt, of dit nu thuis op de bank hangen is, een feestje bouwen of alvast een plekje reserveren voor de vrijmarkt. Al sluiten de laatste twee elkaar natuurlijk niet uit.

Mocht je een feest/ massale opeenhoping van mensen zoeken, hebben de volgende 2 steden mij persoonlijke voorkeur:
Den Haag: hier is de nach ooit ontstaan. Jammer dat er vaak een aantal personen is die de sfeer komt verzieken, maar ik heb er persoonlijk weinig last van. Eerst even naar de optredens kijken rond het Spui en het Buitenhof en daarna lekker een drankje doen in een van de vele cafeetjes rond de Denneweg. Goede sfeer.
Utrecht: Heel anders dan Den Haag, maar net zo leuk. Vrijmarkt is al begonnen en overl zijn mensen en valt er wel iets gezelligs te beleven.

En natuurlijk is de ideale afsluiting, uitbrakken in het Vondelpark op Koninginnedag. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hopen dat er niet nog een aanslag komt!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hetzelfde als de koningin zelf. En dat is:Oogjes dicht en snaveltjes toe!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding