Waar kan ik een teddybeer pak kopen met een volwassen maat?

Ik ben op zoek naar een teddybear/ teddy beer pak , zoiets zoals te zien is op onderstaande afbeelding. Ik kan ze echter alleen maar vinden in kindermaat en niet in een volwassen maat.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://i.imgur.com/3dFOxvW.jpg

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
al gekeken in carneval winkels
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, ik ben er al bij verschillende langs geweest. Ik heb daar echter niks gevonden. Ik heb ook op internet webshops gekeken en daar niks gezien, maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.

Het beste antwoord

bij fun-en-feest.nl vind je een berenpak, ik weet niet hoeveel je er voor over hebt, maar deze kost 62,99 euro. Daar bovenop komt nog 3,75 aan verzendkosten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Castle
10 jaar geleden
Goed gevonden +