Wat is een normale besteding voor vuurwerk?

Wij kunnen het in zijn geheel niet kopen, maar vragen ons wel af wat een gemiddelde besteding aan vuurwerk is...
wat geven jullie ongeveer uit?

Wij wonen wel hoog... dat scheelt :-)

Een fijne jaarwisseling en een gezond 2010 allemaal!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.3K

Het beste antwoord

gemiddeld (= wat ik om mij heen hoor) geeft men rond de 150 euro uit.

Wij persoonlijk geven normaal rond de 80 euro uit. Dit jaar iets meer, namelijk 120. Een paar mooie potjes erbij gedaan.

En ook nog wat vuurwerk op zolder liggen dus we kunnen er tegenaan vannacht :-)

Gelukkig 2010 alvast!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig 2010!

Andere antwoorden (11)

Ik lees dat de gemiddelde uitgaven 80 euro is en op een andere site lees ik: "Gemiddeld kopen mensen tussen de 50 en 200 euro aan vuurwerk, hoewel uitschieters niet zeldzaam zijn."

Mijn uitgaven bedraagt dit jaar €0,00.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Reken zo'n 60 miljoen euro... Deel dat door 't aantal gezinnen... Zit je op iets van 13 euro per gezin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een paar euro voor wat sterretjes, 2 wensballonnen en wat kindervuurwerk. Zeker niet meer dan €5,00. Ik geniet net zo van vuurwerk wanneer het van iemand anders is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wensballonnen zouden nog weleens gevaarlijk kunnen zijn dan vuurwerk. In elk geval voor omstanders/huizen/bomen/verkeer enz.
http://www.nu.nl/algemeen/2059808/brandweer-wil-verbod-op-wensballon.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan wel ja, dat ligt er natuurlijk maar net aan waar je 'm de lucht in laat gaan en waar de wind naar toe gaat.
Net als met vuurwerk moet je gewoon voorzichtig zijn.
Moeilijk te zeggen, voor de een is niets normaal, een ander geeft zo maar €500,- uit. Al zal degene die €500,- uitgeeft, dit minder snel toegeven.
14 jaar geleden
34,95 een doosje met een lontje, schiet 200, verschillende soorten, sierpijlen in gevarieerd tempo en wat zeer klein spul voor de kids, iets van 4/5 euro.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
75 euro aan een megaklapding uit Belgie.

Ook de beste wensen voor 2010 !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
€ 100.- wat mij betreft zat... Het is eigenlijk net zo wat jij wilt. Mijn buurman bijvoorbeeld, heeft weer zo'n iets 2000 euro gekocht dit jaar.. Gek he,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja zeker haha.!
In principe is geld uitgeven aan vuurwerk in zn geheel niet normaal, maar ik schat dat de gemiddelde persoon er rond de 50 euro aan uitgeeft!
Ik koop voor dat geld liever een fijne fles Champagne!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al was ik miljonair, zou ik er nog geen cent aan uitgeven. Heb er echt de schurft aan, van kindsafaan. Al dat ellendige geknal en als het tegen je aan komt heb je op z'n minst beschadigde kleren. En dan alle dieren die doodsbang zijn.... Vuurwerk zou verboden moeten worden.
14 jaar geleden
Ik kan wel een kruiwagen vol kopen maar doe het niet,geef er geen cent meer aan uit.
Maar ben vroeger ook jong geweest,en keek toen ook niet op 25 gulden,maar jammer om een bedrag van 60,00 euro zomaar even in tien minuten in de lucht te schieten.
Dan maar liever vlees en wat lekkere dingen in huis halen .heb je meer aaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik precies 16euro. 'n Mooi sierpakket uit Duitsland.

Veel plezier iedereen en kijk uit met vuurwerk!