Heeft er iemand leuke orginele ideeën hoe ik verkleed kan gaan met carnaval?

Ben een beetje vroeg, maar ik ben al naar iets op zoek

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (10)

Als onderhoudsmonteur van de centrale verwarming.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien als Lady Gaga?
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
das nog niet eens zo gek idee :P, had ik nog niet eens aan gedacht haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hele goeie!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor het jatten van mijn antwoord...
Patricia Paay
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dan met kleren, aub!!
Probeer eens een doorkijkboerka... en dan maak je een klein karretje achter je aan, daarin zitten je klapperjes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als konijn!
14 jaar geleden
Als papagaai
Als krokodil
Als jezelf val je ook op he omdat iedereen verkleed is en jij niet.
Als kip.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als konijntje...zo ga ik ook namelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.carnavalskleding.info/product/109/Hollands%20meisje hollands meisje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als Iedereen kan schilderen met Ravensburger: wit pak maken met hokjes en nummertjes. Paar viltstiften mee en mensen laten kleuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als lievenheersbeestje, een leuk sexy rood jurkje met zwarte stippen en een haarbandje met voelsprieten!