Als vervolg op de vorige weddenschap en nav de sinterklaas suprises: wat is het meest nutteloze cadeautje dat je ooit kreeg?

En wat doe je met zo'n cadeautje..stel dat je het krijgt van een dierbaar iemand??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Een pakje condooms...

Erg onhandig voor iemand die lesbisch is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Een pak van 3 schuursponsjes. Het was goedbedoeld; de boodschap was dat ik die in mijn nieuwe kamer hard nodig zou hebben, alleen was ik nog maar 12.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb ze aan mijn moeder gegeven en degene van wie ik ze kreeg (tot mijn grote schaamte) met een opmerking de grond in geduwd... dat is achteraf allemaal wel goed gekomen gelukkig.

Toegevoegd na 1 uur:
En nu ik erover nadenk (had het alweer verdrongen :p) > mijn tweelingbroertje kreeg toen van dezelfde persoon een soort voorloper van de iPod, bart smit uitvoering.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een bubbeltjesfolie simulator.....
Dit jaar met dobbelstel had ik die eer....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kreeg eenskeer een heel mooi verpakte cadeautje. Maar er zat niks in... Dat is pas een nutteloze cado of niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met stip op 1....!
:-)
(Tot nu toe dan wel..)
een wandelstok terwijl ik pas 30 ben
en gewoon gezond ben
ik heb hem op zolder gezet voor later
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een klein heel leuk doosje. Daarin zaten lege theezakjes met een schattig leeg labeltje. Het is de bedoeling dat je zelf thee mengt en dat in zo'n zakje doet en op het labeltje schrijft wat er in zit.

Van een vriendin. Lang bewaard en weggegooid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het spel mens erger je niet,jaren geleden van mijn ouders...ik was woest!!
ik had zo gehoopt op spirograaf,daar kon je mooie tekeningen mee maken.
de hele avond heb ik snikkend doorgebracht,pas na de belofte van moeders-die zou zorgen dat de andere dag het mens erger je niet spel geruilt werd voor spirograaf -kon er weer een klein lachje vanaf....en de andere dag kreeg ik het fel begeerde spirograafspel....
ik heb het nog(ter herinnering)....inmiddels 40 jaar