Ik verwachtte vanaf vrijdag enkele enveloppen per post, ze zijn nog niet binnen. Moet ik me zorgen gaan maken?

het was afgelopen weekend pinksteren. Heeft de post nu een kleine achterstand dan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kreeg vorige week een kaart die een maand onderweg was geweest, notabene in hetzelfde postcodedistrict gepost.
Dus er is nog alle hoop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik wacht al een week op een geboortekaartje en andere post, ook in hetzelfde pc-gebied. Bij TNT weten ze van niks. Kun je de post nogmaals laten opsturen?

Antwoorden (2)

Als iets vrijdag verstuurd is zou het zaterdag aan moeten komen, maar in enkele gevallen doet het er twee dagen over. In dat geval wordt het inderdaad vandaag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het promotiefoldertje Er is post, ontvangt had je daarin kunnen lezen dat post.nl het bezorgen op 2 dagen in de week wil concentreren. Ik dacht dat dat de Dins en de Donderdag zijn. De post waar jij op wacht zou dan idd vandaag bezorgd moeten worden.