Is het rustig op koninginnedag bij Walibi Holland?

Is het slim om op koninginnedag naar Walibi Flevo te gaan of is het dan ook zoo druk of juist erg rustig?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik je aanraadt is dat je naar een pretpark in het buitenland gaat, daar hebben ze gen koninginnedag..doe ik ook altijd :-)

Antwoorden (1)

op de meeste dagen is het in Walibi druk, op feestdagen is er helemaal geen beginnen aan..

wilt u naar Walibi gaan als het echt rustig is, dan moet u een keer door de week in een gewone schoolweek gaan.