Sluiten de winkels eerder op Goede Vrijdag?

Normaal sluiten ze om 9 uur...
Sluiten ze nu eerder vanwege GV?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K
Reddie
12 jaar geleden
Waarom sluiten ze nu eerder vanwege GoeieVraag?

Het beste antwoord

De koopavond in gemeenten waarin deze op vrijdag wordt gehouden, opgeschort. Je hoeft op deze dag dus niet langer dan 18:00 open te blijven. Sterker nog, door de Winkeltijdenwet ben je als ondernemer verplicht om vanaf 19:00 uur je winkel te sluiten. Tweede Paasdag - de maandag na Goede Vrijdag - is wél een verplichte vrije dag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij mij om de hoek sluit de AH nu om 7 uur, terwijl het anders 9 uur is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa, want 's avonds is het kerk