Je geld of je leven...

Dan schrikken ze zich kapot...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voorbeeld:-)
http://www.youtube.com/watch?v=yTHxY2KmEiA&feature=player_embedded#
Snoep of je leven!!

Toegevoegd na 1 minuut:
Geef me iets lekkers of ik neem je te grazen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snoep of je leven inderdaad ; ze vertalen het gewoon rechtstreeks uit het Amerikaans.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, een rechtstreekse vertaling zou zijn "poets of traktatie!" Maar dat bekt lang niet zo lekker als 'snoep of je leven'.
boeeeehoeee *eng gezicht* geef me wat lekkers of ik eet je op!
14 jaar geleden
Iets Engels; Halloween is immers een amerikaans feest!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trick or treat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallooooo het is Halloween,
heeft u nog snoep misschien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoezo ga je langs de deuren, is dat nieuw ofzo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Boe"??
Je moet de mensen tenslotte laten schikken met Halloween toch?

Toegevoegd na 1 minuut:
... was al genoemd,, zie ik... Nouja het is ook al laat... bijna 1 uur...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gister stonden er ook kinderen voor de deur een hoop herrie en lol met elkaar, toen ik de deur open deed riepen ze :"happy halloween",ik zei;" jullie ook" en deed de deur weer dicht.Toen werd het stil,snel snoep gepakt en deed de deur weer open ,als je die gezichten had gezien.Ze schrokken en gingen weer lachend weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beetje laat antwoord maarja:

Snoep snoep snoep
geef ons geen troep!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
trick or threat zeggen ze dan in het engels maar in het nederlands is dat SNOEP OF JE LEVEN
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snoep of ik schiet. Je kan ook trick or treat zeggen, maar dat zeggen ze ook in Amerika.