Waar kan ik het beste een goeie grote Sarah 50 pop huren in Amsterdam en omstreken? (woon zelf in Amstelveen)

Mijn moeder wordt binnenkort 50 en dan geven wij een groot feest. Nu zijn wij opzoek naar een sarah 50 jaar pop. Om te huren. Op internet is het toch best moeilijk zoeken dus hoopte ik zo dat iemand mij een tip kan geven over waar we zo'n pop het beste kunnen vinden in Amsterdam en omstreken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Van het internet met 3 woorden Sarahpop -Amsterdam -huur en dan ziet dit er prima uit: http://www.opblaas.nl/
Veel plezier! :)