Waar kun je leuke kleding kopen voor een feestje??

Ik was donderdags naar de Bobs en ik had maar iets aan maar ik zag mensen met super leuk kleding waar kopen ze dat,?

Weet jij het antwoord?

/2500

Leuke kleding haal ik bij Bershka (dat zit bijna nergens, maar toevallig wel bij mij in de buurt: Tilburg en Antwerpen) is erg goedkoop en vaak super hip. Ook zara, h&m zijn favoriet bij mij. Ligt ook beetje aan je smaak natuurlijk, maar ik houd van hip/chique/modebewust.

Fopwinkel

Bij Jane Normen, in de V&D

In Milaan. Dat is DE modestad van Europa.

Dat ligt een beetje aan je stijl natuurlijk, en aan waar je woont. Een tip is Flavourites.nl. Dat is een verzamelsite van allerlei webshops. Daar kan je dan een beetje rondsurfen naar allerlei kleding, kijken welke stijl je leuk vind en zien waar ze bepaalde merken verkopen of het via die webshops kopen. Verder kan je kijken in bladen zoals de ELLE(girl), Glamour etc. Daar staat ook vaak kleding in en de verkooppunten achterin. Als die ene winkel dan niet in je buurt zit kan je altijd bellen of je het ook ergens anders kan kopen of waar je het eventueel kan bestellen.

Ik zou eens proberen naar de cowboy winkel te gaan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100