Wie heeft er leuke/originele ideeen voor leuke carnaval outfits?

Hier in de stad zijn de mensen al weer druk bezig met het maken van de carnavalswagens.
Nu zat ik dus alvast te denken hoe ik met carnaval zal gaan! Wie heeft er leuke/originele ideeen? :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

ben sanders iets met tattoo,gouden tanden tattooshop..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ik ben zelf n keer als heks gegaan.Helemaal in t zwart met punthoed en pruik met lange haren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jan klaassen of katrijn (poppenkastpoppen)
Wiel (spreekwoordelijke 3e wiel)
Stoel
Puzzelboek
Pakje sigaretten
Bierkrat / vat / blikje
Badkuip
Deur
Yucca (plant)
Usb-stick
Kunstgebit

Ik heb alleen geen idee of hier kostuums voor te krijgen of te maken zijn (kom uit een carnavals-vrije regio helaas)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had heel veel succes met mijn katten pak wat bijna niets kosten,ik kreeg er een tweede prijs mee,omdat het erg origineel bedacht was.het was in de tijd van de filmjes op de TV waar de katvrouw in speelde.Ik had dus een strakke zwarte broek aan .daarop een zwarte trui.en zwarte laarzen,zwarte handschoenen,en zwarte vil te oren in met speltjes in mijn haar,en een katte masker op.Maar het leukste vond de jury dat ik zilveren plak nagels op die zwarte handschoenen had gedaan.Nou een trui en zwarte broek heb je nog al gouw van je zelf,en een paar stoffen handschoenen kosten 5,00 euro.Nou een katte masker en plaknagels misschien bij elkaar 10,00 euro ,en het geheel staat erg leuk.O en een stukje zwart vilt kost 2,00 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor inspiratie, klik op de link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In onze stad is een verhuur van deze carnavalskleding. Wil je huren of zelf maken?
Loop eens binnen en doe zo inspiratie op.

Op internet zijn er ook diverse carnavalkleding-linken. Zoveel keuze!

Een keer als pinguin, of als non. Is dat leuk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt er een beetje aan waar je carnaval gaat vieren. Vier je het in Holland of Brabant, dan ga je een HEMA of V & D binnen en koop je een saai, kant en klaar pakje. Zo'n boerenkiel bijvoorbeeld. Of zo'n pak in de carnavalskleuren. Ieks! Vier je het echter in Limburg dan moet je echt niet met die rommel aankomen en val je meteen door de mand als Hollander. In Limburg is men al ruim van tevoren bezig met het verzamelen van allerlei spullen en maken van een outfit. Geef je creativiteit ruim baan! Ga naar een kringloopwinkel en maak een mooie creatie! Kijk dan niet alleen bij de kleding, maar snuffel ook eens rond bij de knopen en keukenartikelen, hebbedingetjes. Let wel op praktische zaken zoals dat je nog eenvoudig naar de toilet moet kunnen en je portemonnee veilig moet kunnen opbergen.