bescherming zoeken en ook mensen in de omgeving waarschuwen , kijken of er geen brand wordt veroorzaakt en volgende keer de pot zo opstellen dat hij onmogelijk kan omvallen (in zand zetten of zo)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een goeie: "kijken of er geen brand wordt veroorzaakt." Daar had ik niet eens bij stilgestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ooit een kleine ramp met vuurwerk veroorzaakt , ik was vroeger helemaal gek ervan , maar ik heb het op de nare manier af moeten leren .
doe alsjeblieft voorzichtig !! ik dacht altijd van , het zijn toch mijn vingers/ogen en waar bemoei je je mee en zo.
en toen raakte 2 vrienden ernstig gewond !! denk vooral om je omgeving met vuurwerk , het blijven gewoon EXPLOSIEVEN
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral omdat je ook noemt dat je moet kijken of er niets iets brand, zoals je huis bijvoorbeeld.

Andere antwoorden (5)

hard roepen dat iedereen aan de kant moet en zelf ook weg rennen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je lacht maar weet je wat je over kunt houden van een ongeluk met vuurwerk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oog kwijt...dan lach je niet meer zo hard...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik lach niet omdat ik vind dat je moet blijven staan. Ik lach om de simpelheid van het antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar zo simpel is het ook ja hoor ik heb de min alweer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een min van een slachtoffer misschien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja maar dan heeft hij nog wel zijn vinger om op de muis te drukken als het pijltje op de min staat haha
Kimath
13 jaar geleden
Van mij een plus, het is heel gevaarlijk als zoiets omvalt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnx
maken dat iedereen veilig weg kan rennen.. en dan als het klaar is de pot stevig vast zetten om herhaling te voorkomen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen dat je er niet voor staat, dus aan de kant waar het vuurwerk eruit komt moet je wegblijven. Verder mensen om je heen waarschuwen.

Om dit te voorkomen kan je de pot natuurlijk ook tussen een paar (bak)stenen zetten. Dan heb je daar helemaal geen last van. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"...aan de kant waar het vuurwerk eruit komt wegblijven" haha. goed omschreven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Zo snel mogelijk maken dat je wegkomt naar de kant waar de pot NIET heengevallen is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doen,wat Martin Brozius vroeger altijd riep,bij het kinderprogramma,dat hij presenteerde!