Wat voor soort zwarte pieten zijn er allemaal?

Slimme piet ken ik al, en domme piet (waarom mag die toch steeds mee?)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
20K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Teveel om op te noemen, dit verandert naar gelang de stemming van de betreffende sinterklaas of het acteergroepje in zijn geheel.

Ik ken de klauterpiet, de hulppiet, de schoorsteenpiet, de pepernotenpiet, de ondeugende piet, etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al met al zijn er zeker meer dan 1.000.000.000.000.000.000 pieten.

En dit volgens de officiële 'Hoor wie klopt daar kinderen' website :p

Toegevoegd na 41 seconden:
Alleen Sinterklaas weet ze allemaal bij naam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Arcobaten piet. Luie piet, overal is er een naam voor.
Zelfs een histerische piet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Lavendel;

Ik onderscheid maar twee soorten Pieten; Hobbypieten en professionals.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens even op deze link:

http://www.ketnet.be/node/33167
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt ook nog:

Ziele Piet
Pietje Precies
Piet Snot
Piet Luttig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met "de Club van Sinterklaas" (een serie die vroeger op jetix kwam) waren er altijd standaart pieten. Zo had je: Muziek piet, hogehoogte piet, hulp piet, test piet, acrobaat piet, wegwijspiet (inmiddels met pensioen), schilder piet, prof piet (mijn favoriet).
Maar fantasie houd nooit op. Dus er zijn oneindig pieten :D