Wat is leuk om bij een volwassen man in zijn schoen te doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

In ieder geval iets persoonlijks. Ik ga ervanuit dat je niet negatief bent over deze persoon, dus geen rotte vis of geurvreter, maar iets leuks? Geef hem een waardebon om een keer samen uiteten te gaan, of ergens wat drinken. Maak de waardebon zelf en pak een foto van jezelf als achtergrondje. Wil je iets goedkopers, ga dan uiteten bij Subway, ook lekker. Hoe dan ook, verzin een cadeautje dat helemaal bij jullie relatie past.......is deze explosief, geef dan een waardebon voor vuurwerk!

Een pak condooms met een gaatje erin... Toegevoegd na 19 uur: Geurvreters dan...

een geurvreter.

Water. Smurrie. In ieder geval iets vies. Toegevoegd na 1 dag: ik dacht dat het wat vies moest zijn, wist ik veel.

Je zou, als het voor Sinterklaas is een Poken kunnen kopen. Dat is een handige gadget waar mannen gek op zijn. Ik vind zelf een natte spons wel heel leuk. Ik doe dat rond in Mei / Juni, rond December verwachten ze het meestal.

Bronnen:
http://www.voorvriendschap.nl/

-Sleutels van de nieuwe Lotus. -Nintendo DS. -Trouwring met huwelijksaanzoek van de vriendin.

A little pussy...

de laatste keer dat ik iets bij een volwassen man in z'n schoen stopte, was het zijn eigen kunstgebit ;)

Een straatje staatsloten,als hij wat wint heb je er zelf ook nog wat aan misschien.

Massageolie

een rotte vis

Schoenenpoets met een briefje erbij ,"poets je eigen schoenen maar".

Wat een vraag, wat heeft hij graag? Misschien een voetbal. of heeft hij die al? Een zaklamp misschien? zodat hij beter kan zien Waar hij gaat en staat s'avond's laat in de straat. Vindt je dat geen goed idee? Nou,dan een leuke spreuk voor op de wc. Als je dat ook niet wat vindt laat het dan over aan de Sint.

Een mooie foto van jou (als je zijn partner bent).

misschien een fles wijn met mooi glas en onderzetter..of dvd..of horloge..of aparte wandklok..kijk eens bij winkels met aparte kado ideën..krasloten...en het net genoemde staatslot,ook leuk!

Pepernoten, marsepein, speculaas en dat soort lekkere dingen. Leuk met een mooi gedichtje erbij. Hoeft toch niet iets duurs of groots te zijn?

iets grappigs.

een condoom met zout er in ;)

Een bioscoop kaartje voor zijn lievelings film die nu draait. Je koopt er natuurlijk voor jezelf ook een en na afloop vd film lekker ergens samen gaan borrelen. Hij zal er blij mee zijn...

beetje ouderwets misschien.. een lekker luchtje voor na de shave.. tip: geef iets dat je zelf heerlijk vindt.

De goedkoopste oplossing: Schrijf een gedicht, bijvoorbeeld: De Sint is er voor ieder kind, en dus niet voor jou mijn vrind want ook al ben je jong van geest de kindertijd is voor jou geweest Zet nou dus nooit weer je schoen, want sint heeft nog meer te doen en bovendien niet zoveel poen Je grote schoen hier vol te doen. groetjes, Sint en Piet

Een mooie aansteker. Of een mooie zakmes. Of een lekkere geurtje.

Een chihuahua pup

een zwangerschapstest..hahaha dan jaag je hem de stuipen op t lijf..........

Een tijdschrift over zijn favoriete hobby De playboy (kan ook zijn hobby zijn natuurlijk..) Pakje van zijn (chocolade) sigaretten als hij rookt.. KamaSutra boek Hippe boxershort Bon voor een dagje mannen-activiteiten. Snurkpleisters voor als dat nodig mocht zijn.. Scrub borstel

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100