ik wil piet spelen maar waar kan ik me opgeven?

ik wil piet zijn in arnhem.
alleen ik weet niet waar ik me kan op geven.
want de intocht van sinterklaas zit al vol.
dus ik wil bij iemand zwarte piet spelen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon brief sturen aan Sinterklaas. Sinterklaashof 1, 5670 NA Nuenen Of in belgie Spanjestraat 1, 0612 Hemel Bron:
http://www.trouw.nl/tr/nl/4324/nieuws/archief/article/detail/1697267/2006/11/25/Belgische-Post-geeft-adres-van-Sinterklaas-vrij.dhtml

Antwoorden (6)

Je kan bijvoorbeeld een advertentie in de krant zetten. Of misschien heb je familie met jonge kinderen die het leuk vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag eens rond bij kinderdagverblijven, ziekenhuizen, verzorgingshuizen enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt het ook proberen bij de plaatselijke muziekvereniging
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn neefje( en een paar vrienden van hem) is vanaf zijn 12e een paar keer Piet geweest via het evenementenburo waar hij bij ingeschreven was.
Daar kregen ze ook nog een vergoeding voor.
Als je daar bij ingeschreven bent ga je ook verkleed naar braderieën en feesten enz.
Misschien een ideetje?
Zoiets heb je in iedere gemeente wel volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga eens vragen bij een scouting vereniging 9 van de 10 doen dit er extra bij, maar ga vooral niet bij je directe familie spelen. want ze herkennen je en dan is het hele spelletje voorbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij sinterklaas moet je zijn