Wat voor surprise moet ik maken voor iemand die ik niet goed ken die van donald duck, voetbal en FC Twente houd???

Het moet wel snel af zijn..... morgen al..!!! Help me a.u.b.!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (5)

koop vanavond een voetbal, snij hem open en doe daar de surprise in. Simpel en snel :-). Veel plezier!

Toegevoegd na 1 minuut:
met surprise bedoel ik natuurlijk: het kadootje (in de bal)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Teken een donald duck met fc twente kleren .
En doe er een echte voetbal bij .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier kan je inspiratie opdoen voor een voetballende of scheidsrechtende eend: http://www.duckouttijdschrift.nl/;
of doe iets leuks met onderstaande kleurplaat:
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
Een voetbalveld maken op een doos waar je kado inzit.
Bovenkant groen maken, lijnen erop, klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
papier-maché versie maken van het FC twente stadion.
en daarin allemaal eenden die tegen elkaar voetballen, is tenues natuurlijk.
denk wel aan grote van stadion, eenden moeten er dan ook nog in ^^
en dan kun je de kadootjes onder het voetbalveld leggen,
of achter de tribunes, zorg wel dat er een schuif- of scharnier mechanisme inzit en vermeld dat op de reclameborden aan de randen van het veld, anders is al die moeite voor niets