0:00 iedere dag...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet waar, het is nu 02:00 en er zit nog steeds niets in z'n schoen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je wel braaf geweest dan? ;)
sterredag
13 jaar geleden
z'n schoen staat er en niet m'n schoen...... en iedere dag?????? jeetje zeg gulle sint
Als hij slaapt. Daar is geen vaste tijd voor, want alle kinderen slapen op andere tijden, en de Pieten wachten gewoon want ze willen niet betrapt worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat weet je niet aangezien jij ook in diepe slaap bent als de sint langs komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als iedereen in het huis slaapt, óók de papa en de mama!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als mamma naar bed gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als iedereen slaapt, dus ook jij! Dus niet wachten en blijven kijken tot ze iets in je schoen stoppen!

Haha, best lief he, kinderen!

Groetjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De Sint wacht altijd tot alle kindertjes slapen, want het moet natuurlijk wel een verrassing blijven.
Bovendien mogen papa en mama het ook niet zien, dus die moeten ook eerst in diepe rust zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij komt in donkere nachten......

Toegevoegd na 5 minuten:
En voor de duidelijkheid: "Op z'n paardje o zo snel"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongeveer een kwartiertje nadat Klaas Vaak geweest is, is het de beurt van Sint en Piet om bij je aan te stappen.

Verstandig als ze zijn, wachten ze altijd even af of kinderen wel meteen gaan slapen en niet een uur of zo gaan liggen donderjagen op hun slaapkamers.

Dus als dat donderjagen niet gebeurd is en Klaas Vaak heeft zijn werk erop zitten..Ja..dàn gebeurt het..

Omdat ik het antwoord ook niet helemaal zeker wist, heb ik zojuist even aan Sinterklaas persoonlijk gevraagd. En zie hier dus zijn antwoord.

Verder moest ik jou en alle andere kinderen de groeten van hem doen. Dus bij deze..

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar staat geen tijd voor, maar in ieder geval voordat Papa en Mama naar bed gaan. Want Sint en de Pieten doen niets zonder dat je ouders dat weten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sinterklaas wacht altijd tot het overal stil is `s nachts.
Hij heeft daarvoor de 'luister' Piet. Deze luistert of hij iets hoort in huis. Hoort deze Piet helemaal niets, dan komt de 'oplet' Piet en deze let op dat de kindjes niet zachtjes, stiekem wakker zijn. De 'verrekijk' Piet die zit met een verrekijker te kijken of hij kindjes stiekem door het raam ziet kijken en pas als deze Pieten het sein geven dat Sinterklaas kan komen, dan wordt Americo wakker gemaakt, want al dat klimmen op die daken maakt hem erg moe en zo kan hij even uitrusten voor dat hij jouw dak opklimt! Ik hield me dan ook altijd heel stil en durfde niet uit het raam te kijken want als de uitkijk Piet me zou zien, kreeg ik niks in mijn schoen. Ja, Sinterklaas weet nu eenmaal alles en dat risico wl je als kind niet lopen!Daarom heeft Sinterklaas zoveel Pieten om zich heen, ze hebben allemaal hun taken.:)