Wat is jou mooiste kerstwens die je onder woorden wil brengen op een kaart voor iemand?

Toegevoegd na 27 minuten:
Ik ben opzoek naar de mooiste kerstwens voor de komende kerst.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij deze dag sta ik even stil omdat ik je met heel mijn hart het allerbeste wensen wil.

dat alle mensen het goed hebben en vrij mogen zijn

Ik wens voor jou dat al JOUW wensen uit mogen komen... Toegevoegd na 10 minuten: Geluk is als het lukt voor je... dus ik wens je een gelukkige Kerst...

Ik heb bij iedereen dit erbij geschreven: "Wij wensen jullie bovendien" "Een goed en gezond 2010"

Veel liefde, geluk en gezondheid. Het lijkt zo vanzelfsprekend (of cliché) maar ik heb dit jaar veel ellende om me heen gezien...

Gezondheid! Dat is je rijkste bezit. En dat wens je een ander OOK.

Wij wensen je prachtige, gezellige kerstdagen en een gezond en voorspoedig nieuwjaar!

Moge deze kerstwens je hart verwarmen , rust brengen in moeilijke dagen , hoop voor de volgende jaren en sereniteit in alles wat je doet.

Ik wens je alle goeds, en een prachtig nieuwjaar! Ik wens je een schip met poen Ik wens je leuke dingen om te doen Ik wens je heerlijke dagen ik wens je de vrijheid om te vragen Ik wens je goede rust en een mooie prins die je kust Ik wens je kilo's met geluk Dan kan jouw jaar al niet meer stuk! zoiets... gewoon lekker zelf bedenken. Dat vind ik vaak het leukst, dingen die je iemand normaal niet wenst. :-)

Deze lag vanmorgen op de mat: Dat het nieuwe jaar jullie veel moois mag brengen en dat je in moeilijke tijden ook licht kan blijven zien. Ik vind hem wel mooi!

Bronnen:
van een verre vriendin

Wij wensen jullie fijne dagen toe, met de hoop dat 2010 ons allemaal geluk en gezondheid zal brengen!

veel geluk, kracht en wijsheid in het nieuwe jaar

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100