Door allerlei omstandigheden (familie naar t buitenland etc) zit ik v 40+ deze kerst alleen. Normaal geen probleem,maar wat doe je als alles dicht is?

Natuurlijk kan ik tv kyken,maar de hele dag? Neh écht niet. Trouwens allex fijne kerst en alvast thanx voor de ideeen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Kerst
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Droomkoningin...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hai ;-)

Het beste antwoord

Je kunt een wandeling maken, of een boek lezen, maar dat gaat ook een keer vervelen natuurlijk.

Toen ik nog alleen was - en niet altijd zin had om twee kerstdagen bij familie te zitten - heb ik een paar jaar geholpen bij zo'n kerstviering voor daklozen, en een keer voor gehandicapten. Ontzettend leuk om te doen, heel gezellig ook, en je doet er ook nog iets goed mee. Vrijwel in elke grote stad wordt wel iets georganiseerd, waar ze ook 'last minute' wel een handje hulp kunnen gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooi antwoord Marleen +
Er zijn zoveel instellingen en organisaties die juist met kerst wel een paar extra handen kunnen gebruiken! Ook zo 'last minute' inderdaad, zullen ze super blij mee zijn!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik word er warm van!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Marleen!
Jullie allemaal ook goede kerstdagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jou wens ik ook een goede kerst. In ieder geval: kom in beweging! Niet bij de pakken neerzitten;) Het idee van Marleen is weer uitstekend en het brengt je eventueel weer op andere ideeën.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 thanx mooi antwoord,zal eens in t krantje kyken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanx voor je antwoord Marleen.

Andere antwoorden (3)

Er ging iets mis bij de reactie dus dan hier nog maar een keer( levert nog een punt op ook)

Droomkoningin... ;-)

Hier in Gelderland ( nw veluwe) is ook alles dicht. Als ik naar de bioscoop wil moet ik naar een grote stad, in mijn geval Almere. Misschien is dat in Limboland ook zo?!
En anders op de bank, onder een dekentje, flesje wijn en de tv aan...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tis n dekentje geworden met goeie dvd. Jaja tweede punt al vandaag -)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jullie kennen elkaar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ken hem niet,hij mij wel zo te lezen. Wie weet wie het is...,.,
ga twitteren
of de kersttoespraak van de koningin lezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 leuk idee twitteren,maar ik en twitteren werkt nt zo. Kersttoespraak en urbi e orbi gezien. Jij ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kersttoespraak vond ik sinds jaren de meest inspirerende.
Ik heb al verschillende statements door getwittert. Maar met dat twitteren bedoelde ik eigenlijk dat je met twitter moet gaan zoeken naar voor jouw interessante kreten.
Vooral als je weinig mensen volgt, kom je dan toch op interessante interacties
Met tweetdeck kun je gemakkelijk verschillende onderwerpen volgen, en ook reageren.
Maar het is natuurlijk niet de hele tijd leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kzit helemaal niet op twitter,maar mocht ik t ooit doen,waar vind k je dan ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@henkdaalder
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké,is genoteerd ik zal me toch eens een keer goed aanmelden.
Kijk eens of je nog een klusje in huis hebt wat je al langer aan het uitstellen bent en normaliter niet aan toe komt.
Of ga eens wat bakken of koken b.v.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 hele goeie,kheb nog wel wat kleine klusjes liggen,écht van die dingen die je steeds maar uitstelt.