Een kerstkaart naar mijn moeder sturen?

Hi
mijn moeder woont in Duitsland en ze praat niet meer met mij (zij heeft me het huis uitgezet naardat ik van school werd geschorst) en nu woon ik in Nederland bij mijn vader en zijn familie. Ik mis mijn moeder heel erg en ik heb en paar smsjes gestuurd en probeert om haar te bellen maar ze neemt niet op. Ik stuurde ook een brief naar haar (een maand geleden) waar ik mijn excuses aanbod en schreef dat ik haar mis en het me spijt. Maar ik kreeg geen antwoord. Zouden jullie toch een kerstkaart naar haar sturen? En wat zouden jullie schrijven? Ik begrijp het als ik niet meer bij haar mag wonen maar dat wil ik ook niet, maar ik heb het heel moeilijk met het feit dat zij me negert, ook ben ik als (bijna) volwassen. Helaas kan ik geen reacties meer plaatsen vandaag maar alvast hartelijk bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Als jij die behoefte hebt, moet je het niet laten! Maar doe het niet voor de vorm, doe het omdat JIJ dat wilt!

Schrijf op het kaartje dat je vroeger niet altijd de gemakkelijkste bent geweest maar dat dit achter je ligt. En doe dit kaartje dan niet in de brievenbus maar doe er een klein kadootje bij en ga het zelf brengen. Misschien als ze jouw gezicht ziet en dat je het meent dat dit veel meer doet dan nog een boel kaarten en brieven. Toegevoegd na 53 seconden: nog=nóg

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100