Een kersstukje maken is helemaal niet zo moeilijk dit heb je nodig:

- Een leuk bakje
- Groene dennennaalden. (Of iets wat uit de natuur komt)
- Oase (Hierin kun je de stokjes steken)
- Leuke versiersels

Je begint met het Oase 8 uur in het water te laten drempelen. Stop in hierna in het bakje. zorg dat het mooi is afgesloten (Hierdoor lijkt het leuker) Daarna steek je alle de groene dingen en de versiersels erin. En daarna heb je je eigen kerststukje :D

Oase kun je kopen in de Supermarkt.
Bakjes in een planten (bloemen) winkel
Leuke versiersels (Kerstshop) Of gewoon uit de natuur!

Succes

Toegevoegd na 1 minuut:
Natuurlijk heb je ook nodig een kaars. Want wat is nou kerst zonder een kaars :D. Ik wens je heel veel plezier!

Toegevoegd na 24 minuten:
Je hoeft niet perse de oase 8 uur in het water te laten dobberen. Maar dit is wel beter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een bakje, groen van dennenboom of conifeer, kaars en wat kerst decoratie kom je een heel eind. O ja, een stuk oase of steekschuim is wel handig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor mooie kerst stukjes zou je ook bij de bloemist kunnen spieken maar hier een een filmpje ...kijk maar even...
http://www.youtube.com/watch?v=k3yJljxKENI
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wees creatief! Koop wat versieringen, van dat groene spul dat je nat moet maken om dingen in te stoppen(ik weet niet hoe dat heet), koop wat nepbladeren of pak(als ze er nog zijn) wat takjes uit te tuin. Zo kun je beginnen met je kerststukje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op http://www.tuinclub.be/st-jozef/kerst.htm staan een aantal voorbeelden
er zit vast wel een leuke tussen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je wat je ook kunt doen...

Bij bijvoorbeeld de Xenos hebben ze van die groene blokken. Ik weet niet hoe ze heten.. Het zijn een soort sponsblokken en meestal zijn er al veel van ingeknepen. Als je dan een paar van die blokken koopt en je doet er aluminiumfolie om. En dan doe je er van die groene dennen/sparren dingen in en dan koop je nog een paar andere dingetjes bij de xenos om er in te doen. En die pin je er dan in zegmaar. Je kunt er kleine kerstbolletjes in doen, een denneappel, noem maar op...! En dan in het midden kun je zo'n bordje met 'merry christmas' plakken.

Zie de bron voor een afbeelding wat ik ongeveer bedoelde.