Daar is geen vaste definitie voor.

Wanneer het Kerstfeest aan al jouw persoonlijke wensen voldoet, mag je voor jezelf spreken van een "magisch Kerstfeest".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

iets wonderlijks...
een mooie gebeurtenis...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daarmee wordt bedoeld: Geef alsjeblieft hier je zuurverdiende geld uit aan nutteloze cadeaus die de week na kerst meteen weer worden omgeruild bij de winkels waar ze vandaan kwamen ;)

Of als je wat optimistischer ingesteld bent: Een mooi kerstfeest waarin alles goed gaat (het eten niet aanbrand en de familie elkaar niet in de haren vliegt) en je leuke mooie cadeaus krijgt en een gezellig feest hebt met je loved ones :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Magisch...
=bijzonder, speciale sfeer, onvergetelijk, bijna sprookjesachtig...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een kerst die je voor een lange tijd in je hart meedraagt! Hoe dat vorm krijgt is geheel aan jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als iemand verteld hoe een'kerstfeest' was/is en jij met open mond kan luisteren, en als diegene het zo kan vertellen dat je de 'twinkeling' in zijn ogen ziet, dat=magisch!

Magisch kerstfeest=een twinkel in je ogen/hart!